План проведення педагогічних рад 2019/2020 навчальний рік

Зміст роботи
Термін
вико нання
Відпові даль ні При мітка
1.1. Педагогічні ради
1 «Пріоритетні завдання педагогічного колективу щодо створення інноваційного освітнього простору в дошкільному закладі» 1.1.Вибори секретаря педагогічної ради 1.2. Виконання рішень попередньої педради (інформація)

1.3. Особливості організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2019/2020 н.р. (інструктивно-методичні рекомендації до листа МОН України від 02.07.2019 р. № 1/9-419 виступ, обговорення

1.4. Результативність проведення оздоровчої роботи ДНЗ №5 педагогами та медичними працівниками в літній період. Аналітична довідка. Результативність оперативно-оглядового контролю щодо підготовки вікових груп до нового 2019/2020 навчального року. 1.5.Обговорення, корегування та затвердження: - річного плану роботи педагогічного колективу на 2019 /2020 навчальний рік; - плану наступності роботи ДНЗ №5 та ЗОШ №2 на 2019/2020 навчальний рік; - плану роботи з дітьми неохопленими дошкільною освітою на 2019/2020 навчальний рік; - режиму дня та розкладу занять вікових груп на 2019/2020 навчальний рік; -плану оздоровчої роботи на 2019/2020 навчальний рік та оздоровчий період; -погодження навчального плану роботи на 2019/2020 навчальний рік, схему написання календарного плану - ознайомлення з перспективним планом атестації і проходження курсової перепідготовки. 1.6. «Професійний портфель педагога» (власні надбання педагогів, творчі звіти педагогів, презентація методичних та дидактичних посібників)
30.08.19 С.П. Кофан С.П. Кофан Н.О.Матющенко Ю.С Краснікова Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Педколектив
2 «Щоб дитяче життя оберігати , знання й уміння треба мати» (ділова гра – тренінг) - вимоги Базового компонента дошкільної освіти та Державного стандарту початкової освіти щодо формування особистості дитини; - інтерактивні форми організації роботи з дітьми та батьками з безпеки життєдіяльності; - «Безпека від А до Я»; - «кошик запитань» - дії в небезпечній ситуації» - формування позитивних та негативних рис у дошкільників під час дотримання норм безпечної поведінки; - чому вчить казка (провила безпечної поведінки): - розробити пам’ятку для дітей «Сам удома», «Увага – незнайомці!» - добрі побажання 12.11.19 Разом з педагога- ми ЗОШ №2 Волоконська О.О. Лисенко Л.М. Колісник С.О. Оліва Г.І. Коваленко І.А. Климентьєва Я.Л. Бородавка Г.В. Педагоги Педагоги
Кiлькiсть переглядiв: 306